samedi 14 avril 2007

Si j'etais un ...

Si j'étais un fichier, j'aurai été un mp3

You are .mp3 The kids love you.  You get along with just about everybody except the music industry.  You really make yourself heard.

Si j'etais un systeme d'exploitation, j'aurai été un Linux

You are Slackware Linux. You are the brightest among your peers, but are often mistaken as insane.  Your elegant solutions to problems often take a little longer, but require much less effort to complete.

si j'étais un language de programmation, j'aurai été un Lisp , et apparemment, c'est pas bien du tout !!

You are Lisp.  Very few people like you (Probably because you use too many parenthesis (You better stop it (Reallly)))

bon , si vous voulez passer l'un de ces test , il suffit de cliquer sur mes résultats!

Aucun commentaire: